CUM SA ALEGEM CORECT SCOALA AUTO

STOP! ACORDAȚI CÎTEVA MINUTE, CITIȚI PÂNĂ LA SFÂRȘIT ȘI LUAȚI DECIZIA CORECTĂ!                              

 Vă apreciați la justa valoare sănătatea și cel mai important - viața? Daca da, atunci vă veți atârna serios de selectarea școlii auto. Cred ca înțelegeți că orice greșeală în traficul rutier poate avea consecințe foarte grave. Prin urmare nu este corect sa alegem școala auto care este „mai aproape de casă”, care propune „cele mai mici prețuri”, unde terenul de instruire este „mai aproape” sau care ne promite finisarea „mai rapidă” a cursului de instruire. La selectarea școlii auto atrageți atenție la următoarele:

1. Acreditarea. Cereți să vi se prezinte originalul valabil al certificatului de acreditare al programelor de studii de către Ministerul Educației Culturii și Cercetării al RM și nu copia. Lipsa certificatului de acreditare sau certificatul de acreditare expirat - este activitate ilegală! Sper ca înțelegeți consecințele!

2. Contractele și taxele. Aflați dacă școala auto încheie contracte de studii cu elevii și dacă în contract este stipulat costul total al studiilor, în caz contrar costul studiilor „ușor” poate crește de la 6000 lei inițial la 12000 lei spre sfârșitul cursului de instruire. Aflați dacă în costul orei de conducere este inclus costul combustibilului. Este imposibil ca tot cursul de conducere  să coste 4000 lei și nu este posibil ca costul total al studiilor sa fie 5000 lei. Programa minimă la conducere prevede 48 de ore academice, gândiți-vă este posibil ca o oră academică de conducere să coste 83 lei? Dacă vi se propun ore de conducere cu 90-100 lei, în costul orei de conducere nu este inclus costul combustibilului și asta presupune cheltuieli suplimentare despre care nu ați știut inițial!     

3. Sala de studii. Dacă sala este situată undeva în subsol nu este dotată cu mobilier normal, aer condiționat, material didactic digital, televizor LCD conectat la calculator utilizate în timpul orelor teoretice, semafoare, standuri – uitați de această școală. Noi nu mai utilizăm placate la orele teoretice, tot materialul didactic este digitalizat. Asigurăm toți formabilii cu material didactic în format PDF gratis la obiectele de studiu. Pentru eficacitatea procesului de instruire pe tot parcursul instruirii formabilii sunt testați la toate modulele în format digital.

4. Terenul de instruire. Trebuie să fie dotat cu toate elementele necesare procesului de instruire, și cel mai important – cu o suprafață suficientă. Nu contează amplasamentul terenului de instruire, contează dotarea lui și contează ca suprafața lui să corespundă numărului de vehicule de instruire care lucrează pe el concomitent! Mai bine să pierzi puțin timp în transport decât să-l pierzi pe terenul de instruire „așteptând rândul” pentru a prelucra pornirea în rampă sau parcarea paralelă, cu fața sau cu spatele, „prelucrând” astfel aceste elemente de 2-3 ori în 1,5 ore! Apropo, în unele școli auto „promovate intens”, instruirea pe teren se „desfășoară” în acest mod, iar când formabilul își expune nemulțumirea, i se răspunde – odată ce te afli la volan – te instruiești!                                                                     

5. Cursul teoretic – este cel mai important component al instruirii, deoarece este  imposibilă susținerea examenelor de calificare la conducere fără a cunoaște Regulamentul Circulației Rutiere. 80% din punctele de penalizare prevăzute în fișa de examinare la conducere țin de încălcarea Regulamentului Circulației Rutiere! Un curs teoretic calitativ durează trei luni și nicidecum o lună și nu poate costa 800-1000 de lei, să fie „gratis”  sau cu reducere de 50% „la promoție”! Încercarea de a economisi astăzi se poate solda pe viitor, în cel mai bun caz cu cheltuieli de zeci de ori mai mari, despre cazurile mai grave prefer să nu vorbesc! Este imposibilă, foarte periculoasă și costisitoare „studierea”  Regulamentul Circulației Rutiere „în practică”, adică în traficul rutier. Apropo învățarea pe de rost a „Chestionarelor de examinare” nu înseamnă cunoașterea Regulamentului Circulației Rutiere și dacă examenul teoretic,  la Centrul de Examinare, în acest caz, îl veți promova ușor examenul al conducere - mă îndoiesc foarte mult!  

6. Conducerea. Efectuăm instruire în conducere de luni până sâmbătă de la orele 07.00 până la 18.15. Școala posedă 15 rute de instruire în conducere, prin tot orașul, coordonate cu poliția. Orarul orelor de instruire în conducere se coordonează cu cursanții. Școala noastră posedă automobile de instruire SKODA FABIA din 2024 cu cutie de viteze mecanică și TOYOTA PRIUS cu cutie de viteze automată.

 7. Grupele.  Nu vă înscrieți în grupele mixte care, pentru școala auto, sunt o posibilitate de a economisi în procesul de instruire și de a minți viitorul conducător. În aceste grupe profesorul nu posedă timp suficient pentru a explica detaliat Regulamentul Circulației Rutiere și elementele securității circulației rutiere, să răspunde la întrebările acordate, deoarece traduce sincronizat materialul didactic din română în rusă.

8. Cadourile și reducerile. Dacă sunt stipulate în contract, atunci - da, dacă nu sunteți naiv dacă credeți în asta!

9. Publicitatea. Dacă în publicitate lipsesc fotografiile și informația privind contractele de studii, taxele reale de studii sau informația privind taxele este neclară, întrebați-vă ce ascunde școala auto!

Ultimele adăugate

Este oficial femeile conduc mai bine ca bărbaţii


De   cînd    există    omenirea   o întrebare   a  rămas   actuală...  cine este  mai  bun, femeia sau bărbatul? ...

Conduc bărbații mai bine ca femeile


Aș spune - NU. Conform  statisticilor, în raport cu numărul emis de permis de conducere, chiar dacă femeile comit mai multe încălcări minore și sunt cauza mai multor accidente rutiere ușoare, pe seama lor revine un număr mai mic de accidente rutiere. Cu mult mai puține accidente rutiere femeile comit sub influența alcoolului. Experții sunt de părere că bărbații comit majoritatea accidentelor rutiere ca urmare a supraestimării capacităților de a conduce, nerespectării Regulamentului Circulației Rutiere și din imprudență. Cauzele accidentelor rutiere comise de ...